donderdag 11 juli 2013

Vakantie 2013

Morgen moet mijn dochter haar rapport nog ophalen van school en dan hebben we vakantie. Officieel, mijn man moet gewoon werken. Tja en ik als zelfstandige werk ook gewoon door. De kinderen (wij niet) zijn aan het vasten. Niet echt uit geloofsoverwegingen, maar omdat je stil willen staan bij het idee dat iedere dag een volle koelkast niet iets van zelfsprekends is. Dat er mensen zijn die het een stuk minder goed hebben dan wij. Op zich mooi dus ik probeer ze er zo veel mogelijk in te ondersteunen. Maar het heeft wel de nodige gevolgen voor mijn vakantie planning. Het vasten duurt zo wie zo tot 7 augustus. We gaan tot die tijd dus ook niet weg. Want je kunt moeilijk in de brandende zon op Scheveningen gaan zitten, met twee zwetende pubers die niet "mogen" drinken.
Ik ben dus wel van plan om de nodige dagtochtjes en zo te gaan maken nog maar dat allemaal in augustus. En het moet wel binnen mijn budget vallen. Want een dagje naar de Efteling, met een entree van 39,00 of zo iets per persoon dat ga ik dus niet doen. Ik zit er nog over te denken om gewoon in augustus een weekje ergens in Nederland een huisje te huren. Maar ik ben er nog niet uit wat het gaat worden. Hierover later meer. Uiteraard ga ik wel alles hier netjes bijhouden. Tips voor een leuk goedkoop uitje met een paar tieners zijn dan ook welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten