dinsdag 11 maart 2014

Hergebruikte barbeque.

Ik heb vandaag maar alles weer eens opgeruimd, en gestofzuigd. Aangezien wij hier 4 etages hebben ben jij daar nog best wel even mee bezig. Maar goed het is klaar, de wasmachine draait, en ik ga zo even naar de Aldi. Zij hebben Italiaanse kruidenplantjes in de aanbieding. En ik heb een oude rechthoekige barbecue, die ik daar mee ga vullen, als barbecue is hij toch niet geschikt meer. En dat is dan toch in ieder geval nog een mooie manier om iets her te gebruiken, weggooien kan altijd nog. Als het klaar is maak ik er wel een foto van en plaats het als ik het tenminste niet vergeet. Vanavond naar een vergadering van buurtbewoners en de gemeente over het groen in het park. En dan met name over de tuintjes die ons blok in bruikleen heeft gekregen van de gemeente. Daar schijnen heel veel buren over gevallen te zijn. Kift, gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Maar ja wat doe jij er aan. Ik ga wel in ieder geval,  niet om er een mond open te trekken maar om te zien "wat er zo al om mij heen woont". Voor de rest niet veel plannen voor vandaag, alleen nog even papieren copieeren voor de belastingdienst en dan kan ik als ik iets in de pan heb gegooid voor het avondeten lekker gaan relaxen. Wat eten jullie eigenlijk vanavond?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten