donderdag 13 maart 2014

Zonnige Donderdag, goeie zin...

Ik heb mij maar een beetje over mijn irritaties wat betreft de buren heen gezet. Laten wij wel zijn. Ik wil graag een moestuin en dat mag dus niet met de grond die de gemeente in "bruikleen geeft, dus eigenlijk heb ik er niets aan. Maar het heeft mij wel de ogen geopend met betrekking tot de buurt hier. Maar goed genoeg hierover.
Wat ga ik vandaag doen, heb net even de ramen open gezet boven, want frisse lucht is altijd lekker. Bedden opgemaakt. En nu ga ik even het restantje strijkwas wegwerken, daarna de lounge kussens naar buiten. Even naar de Turkse winkel, om de ingrediƫnten te halen voor de Turkse Borek die mijn dochter wil maken vanavond. En dan vooral alleen nog van het zonnetje genieten. Want hoorde van mijn moeder dat het morgen gelijk weer 6 graden kouder wordt. En ja.....Zon, plezier, vitamine D....Waarom niet al is het maar om op internet een beetje naar vacatures te zoeken, of om een beetje te handwerken.
 
Ik heb trouwens in de statistieken van mijn blog gekeken, en tot mijn grote verbazing, heb ik de meeste lezers in de Verenigde Staten, en Duitsland? Mijn armzalige Nederlandse blogje....APART!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten