woensdag 12 maart 2014

Zeurende buren......Waarom gunnen wij elkaar niets?

Gisteravond naar de vergadering in het stadsdeelraadkantoor geweest, en daar is besloten dat de gemeente ons de tuintjes voor de deur weer afpakt. Waarom? Omdat buren vinden, dat kinderen die er nooit speelden er moeten kunnen spelen, terwijl er al 2 speeltuinen, en een voetbalveld zijn in het park. Maar goed....Hun schotels en tuinhuisjes die moesten wel blijven staan. En toen er bij wijze van grap werd geopperd om dan maar de speeltuin ook op te doeken (dat wil niemand geloof mij) Omdat die ook niet in het bestemmingsplan staat, wilde een asociale Marokkaanse buurman zelf met mensen op de vuist gaan. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik leuke buren had. Mijn ogen zijn geopend. Jaloers tot op het bot, want wij hebben per meter moeten betalen voor onze tuin....Nu maakt die tuin mij op zich niet zo veel uit. Maar er zijn wel andere buren die er erg hun best voor gedaan hadden. En daarvoor vind ik het erg. Gemeente Den Haag, staat niet voor zijn beslissingen. Die heeft een houding van " zo als de wind waait, waait mijn jasje..." BAH! BAH! Ik zat in de commissie om het buurtfeest te organiseren dit jaar. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik voor zulke zielige mensen wel een feest wil organiseren. Al kan dat ook de woede van het moment zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten