zaterdag 8 maart 2014

Internationale vrouwendag

Het is vandaag internationale vrouwendag, ik denk persoonlijk dat ik er weinig van zal merken. Maar ik kan mij voorstellen dat er vrouwen zijn in minder bevoorrechte posities, die er echt steun aan hebben. Ik persoonlijk vind dat je iedere dag goed moet zijn voor elkaar, maar ja ik denk waarschijnlijk simpel.
Ik heb mij vanmorgen opgegeven voor het Whatsup alert systeem wat ze hier in het Park aan het opzetten zijn, het is de bedoeling dat de buren elkaar zo gaan waarschuwen als ze elkaar nodig hebben in geval van nood. Ik vind dat echt een heel mooi initiatief. Helaas nu alles zo wordt afgebroken, zullen wij wel steeds meer op elkaar aangewezen zijn denk ik. Voor de rest vandaag niet zo veel plannen, alleen maar genieten van het mooie lenteweer. Heb wel weer twee aardappels in de bakken voor de deur gezet. Ik vind aardappels echt een leuke plant is net schatgraven!
En een beetje rotsooien thuis. Wens iedereen een leuke zonnige zaterdag toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten