zondag 16 maart 2014

Museumpark Rotterdam

Ik ben afgelopen zaterdag met de man van mijn beste vriendin naar het museumpark in Rotterdam geweest. Eerst hebben wij daar de kunsthal bekeken. Nooit geweten dat hij er zat, tot die Oostblokkers er ingebroken hebben. Zij hadden een mooie tentoonstelling over de tweede wereld oorlog, en een tentoonstelling over schoenen. Waar ik veel van verwacht had maar wat echt tegen viel. Ik vond het rommelig opgezet, en volgens mij was het nauwelijks te volgen zonder het boek wat je daar voor 15 euro bij kon kopen, en wat ik begrijpelijk niet heb gedaan.
Daarna zijn wij overgestoken naar het Natuur historisch museum, een soort kleine Naturalis, wel leuk vooral de baby's op sterk water vond ik erg interessant. Jammer alleen dat het erg klein was. En wij waren er dan ook zo doorheen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten