vrijdag 7 maart 2014

Terug van Weggeweest

Ik heb het hier een tijdje gelaten omdat er prive een heleboel aan de hand was, vorig jaar heb ik te horen gekregen dat ik officieel Diabeet ben, en ja als ik iets doe doe ik het gelijk goed. Ik heb er gelijk eiwit lekkende nieren bij. Als je zoiets te horen krijgt dan krijg je echt een klap. Heb er echt even over gedaan, om mijn eetpatroon aan te passen, en om de boel weer op te pakken. Consuminderen zal altijd een deel van mijn leven blijven, en daar zal ik ook over blijven schrijven. Maar ik wil hier vanaf nu ook wat meer over mijn leven kwijt. Het is toch anoniem dus ja waarom niet? En misschien helpt het mij om het een en ander op een rijtje te zetten.
Vandaag nog wel een leuk nieuwtje, mijn 16 jarige dochter heeft een bijbaantje gevonden bij een supermarkt in Wassenaar, zij heeft heel lang moeten zoeken. Want met een buitenlandse achternaam en geen werkervaring is het hier niet echt gemakkelijk. Ze is heel blij, want zo meteen als zij haar examen haalt dan is zij 4 maanden vrij. En dan kan zij werken dus. Ik ben blij voor haar want nu kan ze echt leren met geld om te gaan. (daar offer ik graag mijn kinderbijslag aan op).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten