woensdag 26 juni 2013

Aldi gevonden!

Ik ben helemaal blij, ik heb de Aldi gevonden. Er was er altijd een maar toen die werd opgeheven leek de dichtstbijzijnde in Rijswijk of Loosduinen te zitten. En dat is een eind fietsen met boodschappen. Maar wat blijkt ze hebben een nieuwe Aldi gebouwd op de voorlaatste plek waar hij heeft gezeten. I AM HAPPY, op een normale fietsafstand van huis dat zal mijn spaarsaldo zeker goed doen! Met dank aan mijn lieve zoon die hem samen met een paar klasgenoten heeft "gevonden" voor me. Ik ben een fan van de Aldi. Ik maak mijn boodschappenlijst op, en dan begin ik normaliter op het goedkoopste adres, alles wat ik daar kan halen haal ik daar, hebben ze het daar niet dan ga ik door naar Liddle, Turkse winkel/markt, jumbo en pas op het aller allerlaatste moment de Albert Heyn. Maar dat zijn echt unicums.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten