donderdag 13 juni 2013

Voorstellen!

Ik ben Ingeborg, ik woon met mijn twee kinderen en partner in Den haag, in een dure nieuwbouwwoning. We zijn allebei werkzaam als zelfstandigen. Ik denk dat we het naar Nederlandse standaard heel erg goed hebben economisch. Voor mij is consuminderen nog geen noodzaak zoals voor veel andere gezinnen. Maar het zal wel een karaktertrekje van mij zijn. Misschien komt het door de opvoeding..Wie zal het zeggen. Maar ik hou niet van verspilling. Ik weet graag wat ik eet, dus maak het het liefste zelf. Ben graag dicht bij de natuur. Dus ja ik consuminder. Ik wil hier een blog gaan bijhouden over het wel en wee van mijn gezin en mijn pogingen zo veel mogelijk te doen met zo weinig mogelijk. Al gaat het misschien soms ook consuminderen met een knipoog zijn!

Heeft er iemand tips of iets te vertellen voel je vrij om wat te posten. Ik ben er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten