dinsdag 25 juni 2013

Goedemorgen

Gisteren een langzaam begin van de week gehad. Ik heb opgeruimd, de bedden afgehaald. Mijn zonden overdacht (grapje....al hoewel?) Boodschappen gedaan en dat was het wel zo ongeveer.
Ik maak sinds kort voor iedere week een menu. Daar pas ik mijn boodschappenlijstje op aan en dat bevalt goed kan ik wel zeggen. Het scheelt veel aan impulsieve aankopen. Al is het wel even wennen om je er ook echt aan te houden.
Mijn menu voor deze week:
maandag       Turkse witte bonen met rijst en poolse Griekse salade (uit een pot)
dinsdag         Kofte, bulghurpilaf met spinazie en salade
woensdag     thaise hete kip met gebakken rijst
donderdag    Turkse sperziebonen met lamsvlees en rijst
vrijdag          Dolma met tzazziki
Zoals de oplettende lezer zal zien ben ik deze week op de Turkse toer, speciaal op verzoek van mijn dochter. Ik ben mij er van bewust dat het niet allemaal light is. Maar dit is wat de rest van het gezin voorgeschoteld krijgt. Ik eet het "aangepast".

Mocht er iemand zijn die interesse heeft voor een bepaald recept, schroom niet reageer of mail en ik zorg er voor.

Ik heb geregeld dat ik een dubbel tarief heb bij de EON, dus na 23 uur is mijn stroom goedkoper. Ik was sindsdien dus altijd na 23 uur. Vandaag wordt het dus een dag om weer alle strijk bij te werken.
Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten