vrijdag 21 juni 2013

Eerste dieetdag zit er op.....bijna AHUM!

Mijn eerste dieetdag zit er op, en al voel ik me bijna een knaagdier, het is me gelukt en ik zet zeker door. Vanavond een lekkere maaltijdsalade gegeten, en zo is het goed vol te houden denk ik. Ik ga wat meer kijken naar de kwaliteit van de zaken die ik "naar binnen werk". Laat mijn maaltijd maar iedere keer een traktatie zijn. Kan veel wel eten, maar met mate en minder..Dat voorkomt dat ik wanneer ik ooit mijn streefgewicht heb bereikt. Mijn dieet vaarwel zwaar, en weer aan ga komen.

Ik ben nog even een wasje aan het draaien, en dan verder speuren op het internet naar een boer die rauwe melk verkoopt in de omgeving van den Haag. Zoveel leuke boerderijen gezien deze week, maar voor mij met enkel mijn fiets niet te doen helaas. Er zou hier toch echt een in de buurt moeten zitten......Weet niemand er eentje? Zou er echt blij mee zijn.

Het was een heel rommelig weekje deze week, dochter op stage, zoon naar de kartbaan, info morgen op het mbo, en naar de macdonald met de klas. En wat gaat mijn lieve zoon daar eten? 10 euro knallers....Ongelofelijk! En hij was niet eens misselijk? Nou dat waag ik te betwijfelen. Nou hou ik helemaal niet van fastfood. Maar goed als tiener zag ik dat ook wel anders. Morgen ga ik rustig aan een beetje de rommeltjes hier in huis weg werken, en aan de strijk beginnen. Zodat iedereen aan het begin van de nieuwe week de kast weer vol heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten