vrijdag 21 juni 2013

Boerderij 't Geertje

Ik geloof dat ik iets heb gevonden, voor mij nog wel steeds op een enorme afstand van huis 21 kilometer. Dat wordt een eind fietsen. Maar daar heb ik dan wel gelijk een boerderij die en koemelk en geitenmelk verkoopt. Met dit weer zie ik het nog niet zitten om er helemaal naar toe te fietsen. Maar als het in de vakantie mooi weer wordt. Waarom niet. Keer eens een keer wat anders dan Scheveningen. En 42 kilometer fietsen dat scheelt wel weer de nodige calorieën. Dus dan mag ik wel weer een stukje eigen gefabriceerde kaas, of yoghurt eten.
(Zolang het maar met mate is) Maar mocht iemand iets weten wat dichterbij, dan hou ik me voor als nog aanbevolen! Zag dat je er ook met de boot naar toe kunt, maar 15 euro voor een volwassene, dan wordt de melk wel erg duur, dus deze dame gaat lekker fietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten